Bottas Bakıda bİrİncİ oldu

Əvvəlki 3 yarışda olduğu kimi bu dəfə də Azərbaycan “Qran-Pri”sinə maraq böyük idi. Çünki əvvəlki illərdə məhz Bakıda gözlənilməz hadisələr baş vermiş və ən əsası da bol ötmələr müşahidə olunmuşdu. Bu dəfə təsnifat mərhələsində “Ferrari” uğursuzluqla üzləşdi, daha doğrusu Lekler trassın dar döngəsində qəzaya uğradı. Bununla belə, o əsas yarışda nisbətən vəziyyəti öz xeyrinə dəyişə bildi. Hər halda, Şarl yarış başlayandan sonra rəqiblərini arxada qoyaraq hamını qabaqlamağı bacardı. Hərçənd sarı təkərlərdə sürətli görünən Lekler təkər dəyişmək taktikasından yararlana bilmədi. Nədənsə sarı təkərdə sürətli görünən “Ferrari” pilotu qırmızı təkərdə eyni effektlə yadda qalmadı. Elə bu səbəbdən də 5-ci pillədə ilişib qaldı.

Bu dəfə yarışın startında hər hansısa bir qeyri-adi hadisə baş vermədi və ön sıradakı pilotlar yarışa necə start vermişdilərsə, elə də davam etdilər. Arxa sıralarda isə bir xeyli ötmələr baş verirdi. Bakıda 2017-ci ildə keçirilən yarışın qalibi Daniel Rikkyardo bu dəfə uğursuzluqla üzləşdi və sona qədər trassda qala bilmədi. Ümumilikdə isə 4 pilot yarışda sona qədər qalmağı bacarmadı. Yarışın son turları da bir qədər diqqət çəkdi. Əvvəlki illərdə olduğu kimi, bu dəfə də son dövrələrdə lider dəyişə bilərdi. Belə ki, Hamilton komanda yoldaşına təzyiq göstərməyə başladı və hətta DRS zonasına kimi irəliləyə bildi. O, hətta komanda yoldaşıyla fərqi 1 saniyədən də aza endirdi. Ancaq Bottas ötən ilki səhvi təkrarlamadı və liderliyi sona kimi əldən vermədi.

Digər diqqət çəkən məqam Leklerin pitə gedib təkərlərini dəyişməsi oldu. Məqsəd sürətli dövrə vurub ən azı bir xal da qazanmaq idi. Çünki bu ildən ən sürətli dövrənin müəllifinə də əlavə olaraq bir xal verilir. Bu taktika da işə yaradı və nəticədə Şarl ən sürətli dövrəyə görə bir xalın sahibi oldu. Lekler həm də yarışın ən yaxşı pilotu da seçildi. Ümumi yekuna gəlincə, Bottas yenidən Bakıda liderliyi özünə qaytardı və o, indi əsas rəqibi Lüisdən bir xal öndədi. Ümumiyyətlə, Formula-1 tarixində ilk dəfə bir komanda mövsümün ilk 4 yarışında dubl etdi. Bununla yanaşı, bu mövsüm ilk dəfə yarışa ön sıradan başlayan pilot finiş xəttini birinci keçdi.

Pilot  komanda vaxt sürət  pit

1. V.Bottas

Mercedes

1:31.52.942

199.852

1

2. L.Hamilton

Mercedes

+1.524

199.797

1

3. S.Fettel

Ferrari

+11.739

199.428

1

4. М.Verstappen

Red Bull

+17.493

199.220

1

5. Ş.Lekler

Ferrari

+69.107

197.378

2

6. S.Peres

Racing Point

+76.416

197.120

1

7. К.Sayns

McLaren

+83.826

196.859

1

8. L.Norris

McLaren

+100.268

196.282

2

9. L.Stroll

Racing Point

+103.816

196.158

1

10. К.Raykkonen

Alfa Romeo

+1 круг

195.391

1

11. А.Albon

Toro Rosso

+1 круг

195.296

1

12. А.Covinatsi

Alfa Romeo

+1 круг

195.208

1

13. К.Мaqnussen

Haas

+1 круг

194.233

2

14. N.Hülkenberq

Renault

+1 круг

193.365

2

15. D.Rassell

Williams

+2 круга

191.556

2

16. R.Kubitsa

Williams

+2 круга

190.415

3

 

Şəxsi birincilik

Pilot komanda xal

     

 

1. V.Bottas

 

Mercedes

87

 

2. L.Hamilton

 

Mercedes

86

 

3. S.Fettel

 

Ferrari

52

 

4. М.Verstappen

 

Red Bull

51

 

5. Ş.Lekler

 

Ferrari

47

 

6. S.Peres

 

Racing Point

13

 

7. P.Qasli

 

Red Bull

13

 

8. К.Raykkonen

 

Alfa Romeo

13

 

9. L.Norris

 

McLaren

12

 

10. К.Мaqnussen

 

Haas

8

 

11. N.Hülkenberq

 

Renault

6

 

12. К.Sayns

 

McLaren

6

 

13. D.Rikkardo

 

Renault

6

 

14. L.Stroll

 

 Racing Point

4

 

15. А.Albon

 

Toro Rosso

3

 

16. D.Kvyat

 

Toro Rosso

1

 

Mühəndislər Kuboku

Komanda mühərrik xal

   
 

1. Mercedes

Mercedes

173

 

2. Ferrari

Ferrari

99

 

3. Red Bull

Honda

64

 

4. McLaren

Renault

18

 

5. Racing Point

Mercedes

17

 

6. Alfa Romeo

Ferrari

13

 

7. Renault

Renault

12

 

8. Haas

Ferrari

8

 

9. Toro Rosso

Honda

4

 


VİDEO
  • HİNDİSTANDAN BAŞLAYAN DOSTLUQ AVTOYÜRÜŞÜNÜN İŞTİRAKÇILARI BAKIDAN RUSİYAYA YOLA DÜŞÜBLƏR
  • Hindistandan başlayan dostluq avtoyürüşünün iştirakçıları Bakıdan Rusiyaya yola düşüblər